•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Electronic Media Criticism

Applied Perspectives

Peter B Orlik
Livre broché | Anglais | Communication (Routledge Paperback)
107,95 €
+ 215 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Electronic Media Criticism introduces readers to a variety of critical approaches to audio and video discourse on radio, television and the Internet. The book applies key aesthetic, sociological, philosophical, psychological, structural and economic principles to arrive at a comprehensive evaluation of both programming and advertising content. It includes numerous critiques to illustrate the ways in which critical expression can be structured, providing readers with feasible and flexible tools for focused and rational analysis of electronic media product as well as enhanced understanding of the role and essential ingredients of criticism itself. These insights range from the perceptions of Plato and Aristotle to the research that motivates twenty-first century marketing and advertising.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
560
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780415995375
Date de parution :
01-01-09
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
175 mm x 251 mm
Poids :
975 g

Les avis