Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Emerging Markets

Strategies for Competing in the Global Value Chain

Robert Grosse
Livre relié | Anglais
253,95 €
+ 507 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The traditional dominance of international markets by companies from the US, Western Europe and Japan can no longer be taken for granted. Emerging market economies, from the powerhouse Chinese economy (set to pass the US in national income by 2020) to dynamic players such as Mexico, South Africa and Indonesia, are rapidly changing the competitive landscape.

Companies that can successfully enter these emerging markets may reap rewards and benefits from cost reductions and market opportunities. By understanding their positioning in the global continuum of companies and customers - the global value chain - businesses can build their strategies for better competition, more effective resource allocation, cost reduction, and a heightened awareness of the risks and benefits.

Packed with in-depth case studies of multinationals from both sides of emerging markets, including: Accenture, Walmart, Google, Nike, Novartis, PetroChina, Embraer, Tata Group and FEMSA; Emerging Markets is essential reading for anyone looking to understand the new competitive landscape and how they can maximise the business opportunities available.

Online supporting resources include lecture slides that align with each chapter.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
272
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781398695788
Date de parution :
26-01-21
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
170 mm x 244 mm
Poids :
635 g

Les avis