Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Emerging Practices in the Age of Automated Digital Journalism

Models, Languages, and Storytelling

Livre relié | Anglais | Routledge Research in Journalism
168,95 €
+ 337 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Emerging Practices in the Age of Automated Digital Journalism provides detailed insight into the current state of journalism and its future challenges.

The book brings together a global team of authors to review and analyse emerging practices in the automated digital scenario through which journalism is being reshaped, such as novel languages, storytelling forms, and business models. Providing a much-needed review of the field to apprehend the knowledge and experience acquired, the collection also offers an up-to-date overview of digital journalism today, outlining those trends pointing to the future of journalism practice and media in the online sphere.

Through a multidisciplinary and international approach, chapters delve into the main technological changes that digital journalism has recently faced, closely related to digital native media, novel storytelling forms, social media, innovation, television broadcasting, new media management structures and procedures, content automation, fact-checking, web analytics, and social audiences.

Offering new insights into this fast-developing area, this volume will be an engaging and vital resource for media professionals and researchers in journalism and communication studies, as well as those interested in contemporary journalism practice and communication technology.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
144
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781032128511
Date de parution :
21-10-22
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
408 g

Les avis