Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Emotionally Intelligent Design

Rethinking How We Create Products

Pamela Pavliscak
Livre broché | Anglais
63,95 €
+ 127 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

As technology becomes deeply integrated into every aspect of our lives, we've begun to expect more emotionally intelligent interactions. But smartphones don't know if we're having a bad day, and cars couldn't care less about compassion. Technology is developing more IQ, but it still lacks EQ.

In this book, Pamela Pavliscak--design researcher and advisor to Fortune 500 companies--explores new research about emotion, new technology that engages emotion, and new emotional design practices. Drawing on her own research and the latest thinking in psychology, neuroscience, and behavioral economics, Pamela shows you how design can help promote emotional well-being.

You'll learn:

  • How design has transformed emotion and how tech is transforming it again
  • New principles for merging emotional intelligence and design thinking
  • How to use a relationship model for framing product interactions and personality
  • Methods for blending well-being interventions with design patterns
  • How emotional resonance can guide designers toward ethical futures
  • Implications of emotionally intelligent technology as it scales from micro- to mega-emotional spheres

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
285
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781491953143
Date de parution :
25-12-18
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
150 mm x 229 mm
Poids :
385 g

Les avis