Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Entrepreneurship

Values and Responsibility

Livre relié | Anglais | Praxiology
274,95 €
+ 549 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Entrepreneurship is the capability to be an entrepreneur. Beyond that idea is an ideology that a person's business actions result in industrial growth or technical advances, making that person a leader in the economic world. The contributors to this latest volume in the Praxiology Series, now available in paperback, are united in claiming that resourcefulness is a characteristic of people who take effective action, and that effectiveness is dependent on good, ethical purposes.

The wide-angle definition of entrepreneurship presented in this volume demands that people and organizations engage in more than simple self-interest, but also display awareness of the prospects for wider growth and advances resulting from their decisions. In a period of financial crisis caused by irresponsible behavior by eminent would-be "entrepreneurs" the significance of this perspective should be evident. The editors claim that growth, not stagnation, advantage, not decline, are irreversible traits of business activity. This is why the very concept of entrepreneurship calls for values and responsibility--even more than in the past.

The contributors develop the idea of entrepreneurship from both theoretical approaches religious and practical, or applied perspectives. This inter- and multidisciplinary approach offers readers a chance to rebuild trust in entrepreneurship.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
318
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781412811491
Date de parution :
01-09-09
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
160 mm x 234 mm
Poids :
589 g

Les avis