•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Essentials of Marketing Research

Putting Research Into Practice

Kenneth E Clow, Karen E James
Livre broché | Anglais
131,45 €
+ 262 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Essentials of Marketing Research: Putting Research into Practice, an exciting new practical guide by Kenneth E. Clow and Karen E. James offers a hands-on, applied approach to developing the fundamental data analysis skills necessary for making better management decisions using marketing research results. Each chapter opens by describing an actual research study related to the chapter content, with rich examples of contemporary research practices skillfully drawn from interviews with marketing research professionals and published practitioner studies. Clow and James explore the latest research techniques, including social media and other online methodologies, and they examine current statistical methods of analyzing data. With emphasis on how to interpret marketing research results and how to use those findings to make effective management decisions, the authors offer a unique learning-by-doing approach to understanding data analysis, interpreting data, and applying results to decision-making.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
520
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781412991308
Date de parution :
09-01-13
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
202 mm x 252 mm
Poids :
997 g

Les avis