Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Evaluating Faculty Performance

A Practical Guide to Assessing Teaching, Research, and Service

Livre relié | Anglais | Jb - Anker | n° 73
61,45 €
+ 122 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Written by experts in teaching and administration, this guide offers practical, research-based information for faculty members and administrators in search of new approaches for assessing and improving faculty potential. By recognizing that faculty evaluation can be a difficult, time-consuming, and costly process, the authors of Evaluating Faculty Performance have distilled existing evaluation practices into useful recommendations for strengthening the overall system.

Offering numerous suggestions for improving evaluation methods, assessing program weaknesses, and avoiding common problems, the book

  • Examines compelling reasons for developing effective and systematic faculty assessment processes
  • Discusses how to create a climate for positive change by favoring performance counseling over performance evaluation
  • Identifies the essential elements and best practices in assessment, while also revealing what not to do in evaluating performance
  • Explains the value of the professional portfolio in assessment teaching, and offers advice on how to complete a portfolio
  • Outlines key issues, dangers, and benchmarks for success in straightforward language

Included are field-tested forms and checklists that can be used to measure faculty performance in teaching, research, and service. The suggestions for improving faculty assessment are clear and practicable--sensible advice for strengthening a process that is of increasing importance in higher education.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
288
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 73

Caractéristiques

EAN:
9781933371047
Date de parution :
15-05-06
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
161 mm x 229 mm
Poids :
508 g

Les avis