•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Exploring Markets

A Very Brief Introduction

Stefan Kühl
Livre broché | Anglais | Management Compact | n° 2
13,95 €
+ 27 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Organizations construct their environments themselves. From the bewildering, chaotic array of impressions, they take those bits of information that enable them to produce such a view of the environment - one that makes it possible for them to operate in the environment with relative confidence. Thus, contrary to what traditional market research suggests, organizations do not respond objectively to existing environmental conditions, but invent, construct and create their realities themselves. The goal of exploring the environment - or, more specifically, exploring markets - is to influence this construction process through re-framing, de-generalization and hypothesis formation and thus to allow organizations to discover unusual things.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
62
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 2

Caractéristiques

EAN:
9780999147948
Date de parution :
01-09-17
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
127 mm x 178 mm
Poids :
68 g

Les avis