Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Failing Our Brightest Kids

The Global Challenge of Educating High-Ability Students

Chester E Finn, Brandon L Wright
Livre broché | Anglais | Educational Innovations
51,95 €
+ 103 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

2016 Outstanding Academic Title, Choice

In this provocative volume, Chester E. Finn, Jr., and Brandon L. Wright argue that, for decades, the United States has done too little to focus on educating students to achieve at high levels.
The authors identify two core problems: First, compared to other countries, the United States does not produce enough high achievers. Second, students from disadvantaged backgrounds are severely underrepresented among those high achievers. The authors describe educating students to high levels of achievement as an issue of both equity and human capital: talented students deserve appropriate resources and attention, and the nation needs to develop these students' abilities to remain competitive in the international arena.

The authors embark on a study of twelve countries and regions to address these issues, exploring the structures and practices that enable some countries to produce a higher proportion of high-achieving students than the United States and to more equitably represent disadvantaged students among their top scorers. Based on this research, the authors present a series of ambitious but pragmatic points that they believe should inform US policy in this area.

This candid and engaging book takes a topic that is largely discussed behind closed doors and puts it squarely on the table for public debate.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
312
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781612508412
Date de parution :
15-09-15
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 228 mm
Poids :
503 g

Les avis