•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Fashion Market and Design Management

How does a high street fashion brand manage its new product development process to meet the demand of a new market

Shuang Liu
Livre broché | Anglais
48,45 €
+ 96 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This research covers how high street fashion companies manage the new product development process to meet the demands of a new market.It give some definitions in the beginning of the literature review. And the primary research presents two case studies to help the reader understand the theories in the literature review.In the conclusion, I summarize the opinions from literature review and primary research, and make some suggestions about the standard process of a high street fashion company trying to enter a new market and to a company already in this market segment and interested in expanding its brand to a new market.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
84
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783838362847
Date de parution :
02-11-10
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
136 g

Les avis