•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Gender in the Media

Niall Richardson
Livre broché | Anglais | Key Concerns in Media Studies | n° 6
44,45 €
+ 88 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This lively and engaging text introduces students to the key contemporary issues in the study of gender and the media. Integrating cultural theory with text-based criticism, Gender in the Media analyses recent debates in feminist cultural theory, masculinity studies and queer theory, before applying these cultural paradigms to critical readings in relevant media contexts.

Richardson and Wearing address a wide range of new media texts and topics, covering television dramas, make-over shows, life-style magazines, internet dating and more. Critical, current and far-reaching, this book is invaluable for all students of media and gender studies, as well as for anyone interested in gender representation in different media forms.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
148
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 6

Caractéristiques

EAN:
9780230284739
Date de parution :
19-05-14
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
137 mm x 211 mm
Poids :
176 g

Les avis