Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Get to the Point!

Sharpen Your Message and Make Your Words Matter

Joel Schwartzberg
Livre broché | Anglais
27,95 €
+ 55 points
Format
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

A communications coach shows how to identify your point, strengthen it, stick to it, and sell it with this quick and sensible guide.

Every time you communicate, you're trying to do something, change something, or move someone to action. You're trying to make a point. But the only way to make a point is to have a point. And the surprising truth is, very few communicators know their points or even understand what a point is, rendering them pointless.

Communications expert Joel Schwartzberg says a point is not just a topic, an idea, or a theme. A real point is a proposition of value. It's a contention you can propose, argue, illustrate, and prove. In this concise and practical book, you'll learn to identify your point, strengthen it, stick to it, and sell it. Whether you want to improve your impact in speeches, staff meetings, pitches, emails, PowerPoint presentations, or any other communication setting, Schwartzberg's novel approach teaches you how to go from simply sharing a thought to making a difference. Which would you rather do?

IBPA Benjamin Franklin Award silver winner in the Business & Career category

Next Generation Indie Award Winner in the How To category

"If you don't have something to say, then don't say anything. Joel Schwartzberg takes that simple edict and turns it into a manifesto for giving talks that make a difference." --Seth Godin, author of Linchpin

"Good ideas too often get lost in a jungle of muddled thinking. In Get to the Point!, Joel Schwartzberg supplies useful tools to deliver your points with impact and elegance." --David Brancaccio, host and senior editor, Marketplace Morning Report

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
128
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781523094110
Date de parution :
16-10-17
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
137 mm x 213 mm
Poids :
158 g

Les avis