•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Glory Days

When Horsepower and Passion Ruled Detroit

Paul Zazarine, Paul Zazarrine
Livre broché | Anglais | Pontiac
97,45 €
+ 194 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The automobile industry is one of the most capital- and marketing-intensive industries in the world today. Common wisdom states that the keys to sales success in the industry are no different than in any other: brand management, product positioning, and brand imaging. But what do these commonly traded buzzwords really mean, and how do they translate into a successful brand campaign? In Glory Days, Jim Wangers uses his 45-year career in Detroit as the basis for explaining successful brand marketing for automobiles: * Why brand management for cars is not the same as for other "branded" products * How to position a model for the best possible tie-in promotion-and how not to * What it takes to establish and evolve a brand image

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
348
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780837602080
Date de parution :
01-04-03
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
175 mm x 254 mm
Poids :
612 g

Les avis