Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Good to Great Livre audio

Why Some Companies Make the Leap...and Other's Don't

Jim Collins
CD | Anglais | Good to Great | n° 1
62,95 €
+ 125 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Récompenses

  • Audies (Business Information) 2006
    Vainqueur

Description

Built To Last, the defining management study of the nineties, showed how great companies triumph over time and how long-term sustained performance can be engineered into the DNA of an enterprise from the very beginning.

But what about companies that are not born with great DNA? How can good companies, mediocre companies, even bad companies achieve enduring greatness? Are there those that convert long-term mediocrity or worse into long-term superiority? If so, what are the distinguishing characteristics that cause a company to go from good to great?

Over five years, Jim Collins and his research team have analyzed the histories of 28 companies, discovering why some companies make the leap and others don't. The findings include:

  • Level 5 Leadership: A surprising style, required for greatness.
  • The Hedgehog Concept: Finding your three circles, to transcend the curse of competence.
  • A Culture of Discipline: The alchemy of great results.
  • Technology Accelerators: How good-to-great companies think differently about technology.
  • The Flywheel and the Doom Loop: Why those who do frequent restructuring fail to make the leap.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
8
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 1

Caractéristiques

EAN:
9780060794415
Date de parution :
14-06-05
Format:
CD
Format numérique:
CD standaard audioformaat
Dimensions :
135 mm x 145 mm
Poids :
204 g

Les avis