Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Growing an Entrepreneurial Business

Concepts and Cases

Edward Hess
Livre relié | Anglais
145,95 €
+ 291 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Growing an Entrepreneurial Business: Concepts and Cases is a textbook designed for courses that focus on managing small to medium sized enterprises. It focuses on the major management challenges that successful start-ups encounter when leaders decide to grow and scale their businesses. The book is divided into two parts--text and cases--to provide professors with maximum flexibility in organizing their courses. The thirty-five cases can be used in conjunction with the text, or independently. Twelve cases are written as narratives with multiple teaching points, but without a focus on a particular business decision; the remaining twenty-three cases were written around specific conundrums related to strategy, operations, finance, marketing, leadership, culture, human resources, organizational design, business model, and growth. Discussion questions are provided for each case. The text portion of the book discusses key issues derived from the author's research and consulting, and is meant to complement the case method of teaching, raising issues for conversation. In addition to the real-world knowledge that students will derive from the cases, readers will take away research-based templates and models that they can use in developing or consulting with small businesses.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
409
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780804771412
Date de parution :
01-02-11
Format:
Livre relié
Format numérique:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Dimensions :
196 mm x 239 mm
Poids :
861 g

Les avis