•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Guerrilla Social Media Marketing

100+ Weapons to Grow Your Online Influence, Attract Customers, and Drive Profits

Jay Levinson
Livre broché | Anglais | Guerrilla Marketing
30,45 €
+ 60 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Equipping you with action plans, implementation steps and more than 100 marketing weapons, Jay Conrad Levinson, The Father of Guerrilla Marketing, and social media expert Shane Gibson teach you how to combine the timeless principles of guerrilla marketing with the latest social media applications and networks. Discarding overwhelming statistics, buzzwords and acronyms, Levinson and Gibson provide a step-by-step social media attack plan. Following their take-no-prisoners guerilla approach, you'll learn how to identify unconventional social media opportunities, engage customers, motivate action, and capture profits away from your competitors. Includes: - 19 secrets every guerrilla social media marketer needs to know - The Guerrilla Social Media Toolkit - The Seven-Sentence Social Media Attack Plan - 22-point social site and blog checklist - 20 types of ROI - Free guerrilla intelligence tools - Future social media weapons that are worth knowing about - And more! This is THE social media guerrilla's go-to guide--learn how to employ a social media plan that earns attention--and profits!

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
266
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781599183831
Date de parution :
01-10-10
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
153 mm x 224 mm
Poids :
353 g

Les avis