•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Handbook of Research on Digital Media and Advertising

User Generated Content Consumption

Livre relié | Anglais | Handbook of Research On...
370,45 €
+ 740 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Media professionals today are facing numerous changes within mass media that will continue to impact the creation and delivery of persuasive messages. The Handbook of Research on Digital Media and Advertising: User Generated Content Consumption bridges the gap between professional and academic perceptions of advertising in new media environments through defining the evolution of consumerism within the context of media change. Containing findings from international experts, this Handbook of Research provides coverage of practical issues related to consumer power shifts, economic issues related to media exposure, and definitions to understand the dynamics involved with consumerism.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
772
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781605667928
Date de parution :
31-07-10
Format:
Livre relié
Format numérique:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Dimensions :
221 mm x 284 mm
Poids :
2100 g

Les avis