Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Hoe organiseer je een invloedrijk evenement?

handleiding voor experience design

Andrew O'Loughlin, Hans Westerbeek, Paul Hover
Livre broché | Néerlandais
39,99 €
+ 79 points
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Handleiding voor experience design



Het bijwonen van een evenement kan een onvergetelijke ervaring zijn. Het publiek gaat helemaal op in het moment en raakt er naderhand niet over uitgepraat. En ze kunnen niet wachten tot je hen weer zo’n gelukzalig gevoel laat ervaren.



Aan zo’n indrukwekkende belevenis gaat veel planning en geregel vooraf. Het organiseren van een evenement dat impact maakt, is een complexe taak, die vaak onderschat wordt. De concurrentie in de evenementenbranche is groot en er zijn vele factoren die kunnen bijdragen aan het succes van een evenement. Tegelijkertijd kan er van alles misgaan en is er voortdurend de druk van hoge verwachtingen en een naderende deadline.



Waarom zijn sommige evenementen succesvoller en betekenisvoller dan andere? Hoe zorg je ervoor dat jouw evenement zich weet te onderscheiden en echt het verschil maakt? Hoe kom je van een waanzinnig idee tot een haalbaar plan? Hoe bereid je je voor op risico’s die zich kunnen voordoen? En hoe meet je of je evenement succesvol was?



In dit boek delen Andrew O’Loughlin, Hans Westerbeek en Paul Hover de kennis en ervaringen die zij als organisator, consultant en onderzoeker in de afgelopen 25 jaar hebben opgedaan in de evenementenbranche. Zij tonen de route naar succes aan de hand van wetenschappelijke bevindingen en geven inspirerende voorbeelden van geslaagde (sport)evenementen.



Dit boek is een must have voor iedereen die beroepsmatig of anderszins geïnteresseerd is in de organisatie van invloedrijke evenementen

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
328
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789054724889
Date de parution :
15-07-24
Format:
Livre broché
Dimensions :
175 mm x 235 mm
Poids :
676 g

Les avis