•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. How to Write Perfect, Felicitous and Professional Business Letters

How to Write Perfect, Felicitous and Professional Business Letters

Bilal Afsar, Zia Ur Rehman, Asad Shahjehan
Livre broché | Anglais
77,95 €
+ 155 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Communication is a two-way process involving an exchange of ideas.Creating written documents reveals so much about you and your business skills. Your writing tells the reader about your educational background, pride in your work and business expertise. The emergence of the paperless office, e-mail, the internet and web pages only increases the power of the written word.This book will be a real benefit for the business professionals to write perfect business letters having clarity, conciseness, correctness, completeness, concreteness, consideration and courtesy in it.Felicity in letter writing indeed plays pivotal role in creating desired impression on the receiver.This book is an asset for minimizing misunderstanding between a firm and its stakeholders.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
316
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783843351898
Date de parution :
26-10-10
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
462 g

Les avis