•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Imagineering

Innovation in the Experience Economy

Gabriëlle Kuiper, Bart Smit
Livre broché | Anglais
69,45 €
+ 138 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

To survive in today's complex economies, it is imperative for companies to understand their consumers in terms of how and why they like to use their products. Distinction based on quality no longer provides competitive advantage. Imagineers use design methods to create meaningful experiences that connect consumers to brands, employees to companies and consumers to consumers. This book explains the background of the need for experiences and then focuses on how to design them. Bringing theory into practice for students of tourism marketing, event planning and business, it provides a window into the creative world of Imagineering.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
292
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781780644653
Date de parution :
14-09-14
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
188 mm x 244 mm
Poids :
816 g

Les avis