Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Inquiry Into the College Classroom

A Journey Toward Scholarly Teaching

Paul Savory, Amy Nelson Burnett, Amy Goodburn
Livre broché | Anglais | Jb - Anker | n° 109
56,95 €
+ 113 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

An essential companion for university faculty interested in conducting scholarly inquiry into their classroom teaching, this practical guide presents a formal model for making visible the careful, difficult, and intentional scholarly work entailed in exploring a teaching question. As a how-to guide, this is an invaluable resource for planning and conducting classroom research--formulating questions and hypotheses, defining a data collection methodology, collecting data, measuring the impact, and documenting the results.

Inquiry Into the College Classroom is filled with richly illustrative examples that highlight how university faculty from a range of academic disciplines have performed scholarly inquiries into their teaching and leads faculty on a journey that includes:

  • Developing a formal model for structuring the exploration of a classroom inquiry question
  • Providing a practical and useful guide for faculty interested in exploring teaching and learning challenges
  • Detailing faculty experiences in measuring specific changes in student learning or perspectives
  • Demonstrating how to document classroom inquiry in a form to be shared, used, and reviewed by other faculty
  • Sharing useful and practical suggestions for
    getting started with a classroom inquiry
  • Highlighting different models for disseminating classroom inquiry work
  • Linking classroom inquiry to larger conversations about the scholarship of teaching and learning

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
208
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 109

Caractéristiques

EAN:
9781933371252
Date de parution :
01-05-07
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
161 mm x 228 mm
Poids :
335 g

Les avis