Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Intercultural Communication

An Advanced Resource Book for Students

Adrian Holliday
Livre relié | Anglais | Routledge Applied Linguistics
182,45 €
+ 364 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Intercultural Communication provides a critical introduction to the dynamic arena of communication across different cultural and social strata. Throughout this book, topics are revisited, extended, interwoven, and deconstructed, with the reader's understanding strengthened by tasks and follow-up questions.

The fourth edition of this popular textbook has been updated to feature:

■ new readings by Kwame Antony Appiah, Yoshitaka Miike, Edward Ademolu and Siobhan Warrington, Helena Liu, and Michael Zirulnik and Mark Orbe, which reflect the most recent developments in the field;

■ refreshed and expanded examples and tasks including new material on an Asiacentric approach to intercultural communication, selfies as a global discourse, the impact on intercultural communication of English as a lingua franca in multinational organisations, and representations of Africa in charity media campaigns;

■ extended discussions of topics including intercultural training, voluntourism, challenging essentialism in business contexts, and intersectional approaches to identity;

■ revised further reading suggestions.

Written by experienced teachers and researchers in the field, this fourth edition of Intercultural Communication is an essential textbook for advanced students studying this topic.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
340
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780367482459
Date de parution :
30-04-21
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
175 mm x 246 mm
Poids :
799 g

Les avis