•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

International and Cross-Cultural Business Research

Jean-Claude Usunier, Hester Van Herk, Julie Anne Lee
Livre relié | Anglais
190,45 €
+ 380 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Successfully combining cross-cultural management and business research methods, this team of international authors provide much-needed coverage of the implications that should be considered when undertaking research across different cultures.

Through the implementation of methodological pluralism, International and Cross-Cultural Business Research investigates the various cultural influences that affect business theories and practices across the world, particularly the specific management styles, behavioral standards, and consumer attitudes that exist in developing nations.

Examples and theoretical understanding as well as vignettes, diagrams and figures are used to illustrate these key considerations, including:
  • Language and the role of the dominant culture
  • Design and implementation
  • Methodological issues
  • Strategies for improving its relevance within international business.

Ideal for students, researchers, and practitioners looking to do business research in an international or cross-cultural context.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
200
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781473975880
Date de parution :
11-07-17
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
173 mm x 244 mm
Poids :
517 g

Les avis