Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

International Trade and the Music Industry

Live Music Services from the Caribbean

Lisa Gordon
62,45 €
+ 124 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Live music events are synonymous with fun but seldom associated with international trade. This book serves to transform this mindset, through describing the economic value of live music and analysing the factors affecting international trade in Caribbean live music services.

Race and ethnicity, unachieved regionalism within the Caribbean, and perceived biases in international trade agreements are assessed in relation to their impact on this trade. Several topics presented in this book are based on empirical findings from a previous microeconomic study, dedicated entirely to international trade in live music. Moreover, this book is unique because it compares the Caribbean and South Korea to assess the effectiveness of strategies aimed at developing international trade in live music services. This comparison should inspire robust policy initiatives for advancing international trade in Caribbean live music, given that South Korea is presently a heavyweight in the export of its entertainment services, despite language barriers.

Given the interdisciplinary nature of this book, it will appeal to a wide range of readers such as postgraduate students or researchers of microeconomics, intraregional trade, international trade, international business, international relations, public policy, and cultural studies, as well as IP legal professionals, live music stakeholders, cultural practitioners, and policymakers.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
110
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781032380612
Date de parution :
31-01-23
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
294 g

Les avis