•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Interpretations of Luxury

Exploring the Consumer Perspective

Linda Lisa Maria Turunen
Livre broché | Anglais | Palgrave Advances in Luxury
158,45 €
+ 316 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Exploring the elements that constitute the perceived luxuriousness of a brand, this book addresses the changing definitions of the term 'luxury' in today's world. Taking the approach that the concept of luxury evolves from the consumer, the author introduces a conceptual model which explains how the consumer interprets the luxuriousness of a brand. This innovative study analyses the key elements that influence luxury branding, such as extended product, perceived uniqueness, authenticity and context specificity. By critically reflecting on the existing definitions of luxury and its challenges, this book makes a unique contribution to research and an essential read for marketing students and scholars.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
191
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783319869483
Date de parution :
17-05-18
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
254 g

Les avis