•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Introduction to Facet Theory

Content Design and Intrinsic Data Analysis in Behavioral Research

Samuel Shye, Dov Elizur
Livre broché | Anglais | Applied Social Research Methods | n° 35
160,45 €
+ 320 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Using detailed examples, the authors introduce readers to the use of facet theory as a method for integrating content design with data analysis. They show how facet theory provides a strategy for conceptualizing a study, for formulating the study′s variables in terms of its purposes, for systematic sampling of the variables and for formulating hypotheses. The first part of the book introduces mapping with specific emphasis on mapping sentences. Part Two explores procedures for processing multivariate data. In conclusion there is a discussion of the nature of scientific enquiry and the difference between research questions and observational questions.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
192
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 35

Caractéristiques

EAN:
9780803956711
Date de parution :
25-04-94
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 219 mm
Poids :
258 g

Les avis