Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Introduction to Multimodal Analysis

Per Ledin, David Machin
Livre broché | Anglais
76,45 €
+ 152 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Introduction to Multimodal Analysis is a unique and accessible textbook that critically explains this ground-breaking approach to visual analysis.

Now thoroughly revised and updated, the second edition reflects the most recent developments in theory and shifts in communication, outlining the tools for analysis and providing a clear model that students can follow. Chapters on colour, typography, framing and composition contain fresh, contemporary examples, ranging from product packaging and website layouts to film adverts and public spaces, showing how design elements make up a visual language that is used to communicate with the viewer. The book also includes two new chapters on texture and diagrams, as well as a helpful image index so students can clearly understand how images and multimodal texts can be analysed from different perspectives.

Featuring chapter summaries, student activities and a companion website hosting all images in full colour, this new edition remains an essential guide for students studying multimodality within visual communication in linguistics, media and cultural studies, critical discourse analysis or journalism studies.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
256
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781350069138
Date de parution :
23-01-20
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 229 mm
Poids :
498 g

Les avis