Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Jesus 101

God and Man

John Gresham
Livre broché | Anglais
18,95 €
+ 37 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

"Christology is an expression of a deep love for Jesus Christ. Not only does Dr. Gresham demonstrate this in Jesus 101, he models it so we can follow him."

Dr. Scott Hahn, Professor of Theology and Scripture at Franciscan University of Steubenville

People desiring an authoritative, yet understandable overview of Catholic teaching on the doctrinal and scriptural background of the human-divine person of Jesus need look no further than this book by acclaimed theologian John L. Gresham.

The latest volume in Liguori's 101 series offers readers from high school age to adult an introductory course in the theology of Jesus--but without the academic vocabulary that can be a stumbling block in many texts.

Recently there's been a gratifying upsurge in interest in the basics of Catholicism. Gresham, who writes with an easy style and clear tone, provides an up-to-date take on a central tenet of the faith. His experience as a convert lends helpful insights for understanding complex topics.

Discussion Questions

Paperback

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
144
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780764819315
Date de parution :
01-06-10
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
163 mm x 188 mm
Poids :
140 g

Les avis