•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Learning Through Digital Game Design and Building in a Participatory Culture

An Enactivist Approach

Qing Li
Livre relié | Anglais | New Literacies and Digital Epistemologies | n° 14
148,45 €
+ 296 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book discusses topics concerning digital game-based learning focusing on learning-by-game-building and Web 2.0. Grounded in the new theoretical perspective of enactivism, this book shows how such an approach can help students gain deep understanding of subjects such as mathematics and history, as well as undergraduate or graduate students' learning of pedagogy and also adult driver's learning of road safety rules. Written for undergraduate students in teacher education, experienced teachers, and graduate students, this book is an ideal text for courses related to technology integration and digital game-based learning. It is also beneficial for researchers, educators, parents, school administrators, game designers, and anyone who is interested in new ways of learning and digital games.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
216
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 14

Caractéristiques

EAN:
9781433116797
Date de parution :
29-09-14
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
150 mm x 224 mm
Poids :
458 g

Les avis