En raison d'une grêve chez bpost, votre commande pourrait être retardée. Vous avez besoin d’un livre rapidement ? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
En raison de la grêve chez bpost, votre commande pourrait être retardée. Vous avez besoin d’un livre rapidement ? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Learning Through Touch

Supporting Learners with Multiple Disabilities and Vision Impairment Through a Bioecological Systems Perspective

Mike McLinden, Steve McCall, Liz Hodges
Livre relié | Anglais
168,95 €
+ 337 points
Format
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This fully revised and updated second edition of Learning through Touch is essential reading for practitioners who support learners with multiple disabilities and vision impairment. These learners will rely on support from their learning partners throughout their education to mediate their learning experiences. The text explores the key role that touch plays in the education of these learners and provides practical advice about how to develop the skills through touch that they will need to become 'active agents' in their own development. The book reflects international initiatives that seek to ensure that people with disabilities have opportunities to take meaningful control within their learning and their lives.

Key features include:

  • Chapters that support curriculum access for learners with visual impairments;
  • Reflections on up-to-date research studies and guidance for further reading throughout, allowing for a strong conceptual foundation for practice;
  • Portfolio activities designed to help implement effective learning opportunities within your own practice.

Written to assist teachers and other professionals who support children with visual impairment and additional difficulties, this text will appeal to professionals and students alike. It is an invaluable resource for anyone looking to explore the role of touch in creating effective learning experiences.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
234
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780367202989
Date de parution :
12-11-19
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
175 mm x 246 mm
Poids :
589 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.