Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Life in Media

A Global Introduction to Media Studies

Mark Deuze
Livre broché | Anglais
96,45 €
+ 192 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

A new way to teach media studies that centers students' lived experiences and diverse perspectives from around the world.

From the intimate to the mundane, most aspects of our lives--how we learn, love, work, and play--take place in media. Taking an expansive, global perspective, this introductory textbook covers what it means to live in, rather than with, media. Mark Deuze focuses on the lived experience--how people who use smartphones, the internet, and television sets make sense of their digital environment--to investigate the broader role of media in society and everyday life.

Life in Media uses relatable examples and case studies from around the world to illustrate the foundational theories, concepts, and methods of media studies. The book is structured around six core themes: how media inform and inspire our daily activities; how we live our lives in the public eye; how we make distinctions between real and fake; how we seek and express love; how we use media to effect change; how we create media and shared narratives; and how we seek to create well-being within media. By deliberately including diverse voices and radically embracing the everyday and mundane aspects of media life, this book innovates ways to teach and talk about media.

  • Highlights diverse international voices, images, and cases
  • Uses accessible examples from everyday life to contextualize theory
  • Offers a comprehensive, student-centered introduction to media studies
  • Extensively annotated bibliography offers dynamic sources for further study, including readings and documentary films

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
334
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780262545587
Date de parution :
25-07-23
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
178 mm x 229 mm
Poids :
756 g

Les avis