•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Lights, Camera, Campaign!

Media, Politics, and Political Advertising

Livre broché | Anglais | Popular Politics and Governance in America | n° 11
71,95 €
+ 143 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Television sets the tone for American political advertising through paid advertisements, the nightly news, and even late-night talk shows. This anthology explores the reality of political advertising in the media - the impact of negative ads, what constitutes a good ad, new strategies, ads for specific audiences (different ethnic groups) and campaigns (such as that of Arnold Schwarzenegger in California), advertising for ballot initiatives - and examines the role of the news in political campaigns as well as that of politics as entertainment on late-night television. This book will be useful in classes in media and politics, campaigns and elections, and politics and popular culture.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
322
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 11

Caractéristiques

EAN:
9780820468310
Date de parution :
11-10-04
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
458 g

Les avis