•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Maak een fan van uw klant

een revolutie in dienstverlening

Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles
Livre broché | Néerlandais | Business bibliotheek
15,00 €
+ 30 points
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

'Je klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn, en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt je echt een bloeiend bedrijf, maak dan enthousiaste fans van je klanten.' Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld.




Ken Blanchard en Sheldon Bowles geven eenvoudige maar doeltreffende aanwijzingen hoe je een visie kunt ontwikkelen, hoe je leert wat de klant precies wil, en hoe je effectieve regels kunt instellen zodat het programma om van klanten enthousiaste fans te maken een blijvend succes wordt.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
150
Langue:
Néerlandais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9789047002727
Date de parution :
18-08-06
Format:
Livre broché
Dimensions :
125 mm x 200 mm
Poids :
186 g

Les avis