Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
This book focuses on the concept of "brand hate" and consumer negativity in today's digital markets. It explores the emotional detachment consumers ge...Savoir plus
This handbook documents sixty methods used in design innovation projects leading to the design of new products or services. It is the first publicatio...Savoir plus
Terrific is a book that focuses on special people with Down Syndrome in the marketplace. It is a unique approach to defining excellence in customer se...Savoir plus
From the desk of a Highly Rated UDEMY Instructor Unlock the transformative power of Customer Relationship Management (CRM) with "Customer Relationship...Savoir plus
In a time when good customer service is hard to find, Keith Hawk and Stan Toler raise the bar with the inspiring examples of some special people with ...Savoir plus
Dieses Buch liefert einen Überblick über den aktuellen Stand des Kundendialog-Managements in Zeiten der digitalen Transformation. Die rasante Entwick...Savoir plus
Muchos son los modelos de venta que últimamente se han venido desarrollando con la intención de acotar procesos comerciales tan innovadores, dinámicos...Savoir plus
What do you do when problems occur? How do you respond to difficult or negative situations? The way we respond to problems or negative situations can ...Savoir plus
In diesem Buch zeigt die Autorin, wie mediative Elemente in konfliktären Kundengesprächen Kunden- und Mitarbeiterzufriedenheit steigern können. Sie ve...Savoir plus
A novel approach to better customer service - better internal communication This book focuses on an internal communication strategy, but with a novel ...Savoir plus
Your relationship with your customers is probably one of the most important you'll ever have. No business can survive without them, but reaching custo...Savoir plus
"Manners Matter: A Simple Guide to Business Etiquette" is your essential handbook for navigating the professional world with confidence and grace. Whe...Savoir plus
Not so long ago, being reasonably trustworthy was good enough. But soon only the extremely trustworthy will thrive. In the age of smartphones and soci...Savoir plus
Este libro explica de forma detallada el funcionamiento del procesador de textos Microsoft Word 2007. Enseña a crear documentos sencillos y otros de m...Savoir plus
Find the clever parallels between a small business and this cute little girl's lemonade stand. The book is a masterful illustrative tool demonstrating...Savoir plus
Los clientes constituyen el elemento vital de cualquier organización. Sin embargo, son pocas las que consiguen adaptarse a las necesidades de sus clie...Savoir plus
.Una nueva historia de Ken Blanchard, coautor de El ejecutivo al minuto .Imprescindible para crear una cultura organizacional de atención al cliente A...Savoir plus
Business people who succeed seem to do things their own way. The ones who come up short all seem to keep doing things the same way. But where does the...Savoir plus
"I highly recommend reading this book!" -Tony Hsieh, CEO, Zappos.com Lots of businesses are respected, but only an elite few have passionate, loyal, v...Savoir plus
Many businesses can't answer the question, "Who is your target market?" They make the fatal assumption that everyone will surely want to buy their pro...Savoir plus
Technological developments have created new opportunities for contemporary businesses. Online stores can now utilize a specific branch of marketing in...Savoir plus
Unlock the Secrets to Successful Budget Negotiations and Client Relationships!Are you a new entrepreneur looking to navigate the complexities of budge...Savoir plus