Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Making Nonprofit News

Market Models, Influence and Journalistic Practice

Patrick Ferrucci
Livre relié | Anglais | Disruptions
67,95 €
+ 135 points
Format
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Making Nonprofit News examines the essence of nonprofit journalism on multiple levels of analysis, explaining how individuals, routines, organizational makeup and outside institutions all affect news production at nonprofit news organizations.

The book argues that the market model itself - not simply the journalism industry - impacts news workers, news content and outside influence on the organization. Essentially, nonprofit journalism organizations are influenced by forces consistently impacting the industry as well as those previously not involved in journalism. Drawing on three years of in-depth interviews with more than 30 journalists at nonprofits, site visits and more broad research on nonprofit journalism, this book is a sociological study of how nonprofit status affects journalistic work. The book further conceptualizes the forces impacting newswork and examines the social institutions now on the boundaries of journalism due to their connection to nonprofit journalism.

Exploring how nonprofit news is disrupting the industry's very idea of news, news values and news processes, this is a helpful text for academics and researchers with an interest in journalism, media industries, media sociology and not-for-profits.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
114
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780367206413
Date de parution :
10-09-19
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
137 mm x 218 mm
Poids :
272 g

Les avis