•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Managing and Marketing Technology

David Ford, Mike Saren, Michael Saren
Livre broché | Anglais
113,95 €
+ 227 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This text proposes that strong management of a firm's technology improves both the marketing potential of existing products and allows firms to identify opportunities for new products through the systematic analysis and assessment of their technological and marketing capabilities. It demonstrates how firms can conduct a technology audit, acquire, exploit and manage technology to develop a technology strategy to take the company forward. Practical and applied, the text should provide managers and students with a valuable insight into the relationship between technology, product development, marketing and management. The final chapter is a detailed case study showing the process of auditing and implementing technology strategy.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
256
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781861525949
Date de parution :
01-03-01
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
189 mm x 246 mm
Poids :
489 g

Les avis