Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Managing Contract Manufacturing Relationships

A Design Science Approach to Client-Applied Management Practices

Tim Brandl
Livre broché | Anglais | Supply Chain Management
94,95 €
+ 189 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Contract manufacturing has become a cornerstone of global supply chains since the first wave of production outsourcing. Since then, brand-leading companies have focused their supply chains on the end consumer, while contract manufacturers have overtaken brand-leaders in various key areas. As a result, contract manufacturers are becoming strategic partners in the implementation of product designs, which requires dedicated relationship management to enable manufacturing coordination across company boundaries. This book addresses the relationship management of contract manufacturing relationships through the client's use of management practices. It adopts an eclectic transaction cost economics and relationship velocity perspective. To this end, applied management practices, relationship dynamics, and the targeted selection and adjustment of management practices are examined. The findings indicate the need for systematic alignment of client companies and contract manufacturers at commercial and social relationship levels. Furthermore, relationship dynamics require a regular assessment of the commercial and social fit. The findings contribute to the understanding of contract manufacturing relationships in literature and include recommendations for practical application.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
219
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783658413583
Date de parution :
29-04-23
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
290 g

Les avis