•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Market Assessment with or Applications

Adarsh Anand, Deepti Aggrawal, Mohini Agarwal
209,45 €
+ 418 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book provides an understanding of the concept of marketing and its role in business and public organization including the need for scientific marketing analysis.

It includes a variety of mathematical models applied for better decision making, promotional decisions in the presence of competition, and sales forecasting using an Operational Research (OR) approach. The book also provides a platform to academicians, practitioners, and researchers to gain understanding of marketing management concepts from an OR perspective.

This book offers relevant, international perspectives on techniques for market assessment under one canopy. It will be helpful for those who want to gain insight into understanding the managerial aspects from an OR analyst point of view and is a collaboration that contains plenty of related and valuable techniques used in real-life problems faced by industries.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
108
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780367226923
Date de parution :
09-12-19
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
160 mm x 239 mm
Poids :
272 g

Les avis