•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Ressources humaines
  7. Marketing Challenges in Transition Economies of Europe, Baltic States and the Cis

Marketing Challenges in Transition Economies of Europe, Baltic States and the Cis

Erdener Kaynak, Gopalkrishnan R Iyer, Lance A Masters
Livre broché | Anglais
72,95 €
+ 145 points
Format
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Marketing Challenges in Transition Economies of Europe, Baltic States and the CIS is a collection of conceptual and empirical articles on the developments of markets, marketing orientation, and marketing strategy in the transition economies of Eastern and Central Europe, the Baltic States, and the CIS. This unique book includes conceptual frameworks and research studies that will illuminate topics, such as marketing institutional development, marketing orientation, and foreign direct investment to help you gain a better understanding of the current and future roles of marketing in transition economies.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
236
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780789009791
Date de parution :
12-01-00
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
153 mm x 213 mm
Poids :
362 g

Les avis