Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing Communications EBOOK

Touchpoints, Sharing And Disruption

Chris Fill, Sarah Turnbull
Ebook | Anglais
50,87 €
+ 50 points
Format
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

 The new edition of Marketing Communications delivers a rich blend of theory with examples of contemporary marketing practice.  Providing a critical insight into how brands engage audiences, Fill and Turnbull continues to be the definitive marketing communications text for undergraduate and postgraduate students in marketing and related fields.

 

The eighth edition, which contains two new chapters, reflects the changing and disruptive world of marketing communications. Throughout the text the impact of digital media and its ability to influence audience, client, and agency experiences, is considered. Each chapter has been extensively revised, with new examples, the latest theoretical insights, and suggested reading materials. Each of the 22 chapters also has a new case study, drawn from brands and agencies from around the world. 

 

Marketing Communications is recognised as the authoritative text for professional courses such as The Chartered Institute of Marketing, and is supported by the Institute of Practitioners in Advertising.   

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781292235011
Date de parution :
06-06-19
Format:
Ebook
Protection digitale:
Adobe DRM
Format numérique:
PDF

Les avis