•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing Communications

A European Perspective

Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens, Stephen Robbins, Joeri Van Den Bergh
Livre broché | Anglais
88,45 €
+ 176 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Learn the techniques and applications of marketing communications in a European context



Marketing Communications: A European Perspective, 7th Edition, by De Pelsmacker, Geuens and Van Den Bergh provides an extensive overview of the key concepts, techniques and applications of marketing communications within a European context. This book provides in-depth coverage of consumer behaviour and branding foundations of marketing communications, and all elements of the communications mix, including advertising, public relations, sponsorship, brand activation, direct marketing and exhibitions. Building on the success of the last edition, the 7th edition uses examples, case studies and research results from various countries, industries and markets to make the concepts more practice orientated and help your students grasp essential facts. Extensive case material on global brands like Snickers, Libresse, Guinness, Costco, Baunat, Trooper and Lego have been added to reflect the recent developments in marketing communications.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
584
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781292327891
Date de parution :
28-01-21
Format:
Livre broché
Dimensions :
197 mm x 265 mm
Poids :
1053 g

Les avis