•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing for Hospitality and Tourism, Global Edition

Philip Kotler, John Bowen, James Makens, Seyhmus Baloglu
Livre broché | Anglais
91,45 €
+ 182 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

For courses in Hospitality Marketing, Tourism Marketing, Restaurant Marketing, or Hotel Marketing. Marketing for Hospitality and Tourism, 8e is the definitive source for hospitality marketing courses. Taking an integrative approach, this highly visual, four-color book discusses hospitality marketing from a team perspective, examining each hospitality department and its role in the marketing mechanism. These best-selling authors are known as leading marketing educators and their book, a global phenomenon, is the most frequent adoption for the course. Developed with extensive student and professor reviews, this edition includes new coverage of social media, discussion of current industry trends, and hands-on application assignments.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
688
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781292363516
Date de parution :
20-11-20
Format:
Livre broché
Dimensions :
216 mm x 275 mm
Poids :
1395 g

Les avis