•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing in the Cyber Era

Strategies and Emerging Trends

258,45 €
+ 516 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The growth of new technologies, internet, virtualization, and the globalization of production and consumption has given focus on new marketing strategies in the cyber era. This has shaped a demand for an innovative conceptual framework for the marketing industry. Marketing in the Cyber Era: Strategies and Emerging Trends brings together best practices and innovative approaches for effective marketing in today's economy. Stressing the importance of structure, strategy, leadership, and marketing in the Cyber Era; this book is a useful tool for upper-level students, researchers, academicians, professionals and practitioners, scientists, and executive managers of marketing in profit and non-profit organizations.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
357
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781466648647
Date de parution :
31-12-13
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
216 mm x 279 mm
Poids :
1115 g

Les avis