•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Sciences humaines & sociales
  5. Sociologie
  6. Sécurité sociale
  7. Marketing the Nonprofit: The Challenge of Fundraising in a Consumer Culture

Marketing the Nonprofit: The Challenge of Fundraising in a Consumer Culture

New Directions for Philanthropic Fundraising, Number 18

Livre broché | Anglais | J-B Pf Single Issue Philanthropic Fundraising | n° 32
44,45 €
+ 88 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This volume of New Directions for Philanthropic Fundraising offers sound advice on how nonprofits can make their message heard and become more savvy in their efforts to attract donors, participants, and ultimately, greater revenue to support the programs that fulfill their mission. The authors illustrate how partnerships with for-profit businesses can be an effective marketing technique and suggest practical steps for attracting and maintaining corporate sponsorships. They explain the importance of developing a brand identity and recommend a number of brand-building strategies. Authors also discuss how to develop relationships with individual donors by treating them as customers, and report on successful, innovative marketing programs that have been implemented by nonprofits.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
122
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 32

Caractéristiques

EAN:
9780787998806
Date de parution :
08-06-98
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
151 mm x 227 mm
Poids :
172 g

Les avis