•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Media and Communications Policy Making

Processes, Dynamics and International Variations

Robert G Picard
Livre broché | Anglais | Palgrave Global Media Policy and Business
42,45 €
+ 84 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This textbook focuses on how media and communications policy is made and what influences its design. It explores the structures and processes in which policymaking takes place worldwide, the factors that determine its forms, influence its elements, and affect its outcomes. It explores how to analyze policy proposals, evaluate policy, and use policy studies approaches to examine policy and policymaking. Truly international in scope, it lays out the variety of political, social, economic, and institutional influences on policy, the roles of industries and policy advocates in the processes, and issues and factors that complicate effective policymaking and skew policy outcomes. This textbook is a valuable resource for advanced undergraduate and postgraduate students.


Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
279
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783030351724
Date de parution :
26-03-20
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
412 g

Les avis