•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Media and Cosmopolitanism

Livre relié | Anglais | New Visions of the Cosmopolitan | n° 3
104,95 €
+ 209 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This collection of essays examines the relationship between the media and cosmopolitanism in an increasingly fragmented and globalizing world. This relationship is presented from multiple perspectives and the essays cover, amongst other themes, cosmopolitanization in everyday life, the mediation of suffering, trauma studies, and researching cosmopolitanism from a non-Western perspective.
Some of the essays explore existing research and theory about cosmopolitanism and apply it to specific case studies; others attempt to extend this theoretical framework and engage in a dialogue with the broader disciplines of media and cultural studies. Overall, this variety of approaches generates valuable insights into the central issue of the book: the role played by the media, in its various forms, in either encouraging or discouraging cosmopolitanist identifications among its audiences.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
284
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 3

Caractéristiques

EAN:
9783034309691
Date de parution :
28-11-14
Format:
Livre relié
Format numérique:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
498 g

Les avis