•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Media and Food Industries

The New Politics of Food

Michelle Phillipov
Livre relié | Anglais
94,95 €
+ 189 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This volume is the first to combine textual analysis of food media texts with interviews with media production staff, reality TV contestants, celebrity chefs, and food producers and retailers across the artisan-conventional spectrum. Intensified media interest in food has seen food politics become a dominant feature of popular media-from television and social media to cookbooks and advertising. This is often thought to be driven by consumers and by new ethics of consumption, but Media and Food Industries reveals how contemporary food politics is also being shaped by political and economic imperatives within the media and food industries. It explores the behind-the-scenes production dynamics of contemporary food media to assess the roles of-and relationships between-media and food industries in shaping new concerns and meanings with respect to food.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
259
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783319641003
Date de parution :
28-09-17
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
476 g

Les avis