•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Media and social responsibility in the context of economic

Meena Rajesh
Livre broché | Anglais
34,95 €
+ 69 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

India is one of the intense increasingly nations in the world. India, a land of 1.252 billion people and huge opportunities has a rare individuality. The personality of this country is describe through its art, culture, industries, etc. and here dialects, culture, even cuisine changes every 10-15 miles as one goes by. Media is suggested to be stimulation toward economic impact. Studies validate that media information has someone a negative and positive impress, which in turn can influence individual's attitude. Consumer behavior research

supports the idea that negative media content on the Few issues can cause the economy to oscillate.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
234
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9785151707572
Date de parution :
03-08-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
317 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.