•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Media Audiences

Steve Bailey, Marie Gillespie
Livre broché | Anglais | Understanding Media
37,95 €
+ 75 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book offers an engaging and accessible introduction to contemporary issues and key debates in audience studies. The book is unique in offering both historical and cross-cultural perspectives on audiences. It includes chapters on: different approaches to researching audiences and how they link to policy and political agendas; how media technologies shape our senses and social experiences; how the media address us as media publics and affect democratic processes; ethnographic approaches to audiences; the 'extended audience' of contemporary media culture; and questions of power, mobility and interactivity. The authors take students carefully through these and other topics, using readings from key research and providing carefully-designed student activities. Case studies range from the sensational experiences of early 20th century film audiences to the activities of Reality TV viewers, from the audiences for Indian religious epics to Israeli news viewers'

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
250
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780335218820
Date de parution :
01-09-05
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
190 mm x 245 mm
Poids :
725 g

Les avis