Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Media, Persuasion and Propaganda

Marshall Soules
Livre relié | Anglais | Media Topics
133,45 €
+ 266 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Living in a saturated media environment, we are crowded from all sides by persuasive messages and information. Advice, promotion and propaganda form a spectrum of persuasion, and everywhere we see it performed in its full theatricality, complete with actors, scripts, props and costumes.
Based on enduring rhetorical principles, these persuasive techniques and the psychology behind them have become increasingly sophisticated during the 'age of persuasion', a century of applied research in advertising, advocacy, public relations, mass entertainment and social control. Media, Persuasion and Propaganda guides the reader through the many varieties of persuasion and its performance, exploring the protocols of rhetoric unique to the medium, from orality and print to film and digital images. Using case studies and exercises, this innovative study poses challenging questions, such as: How do individuals and organisations exert influence to build communities and networks? What role do media play in communicating persuasive messages? How do we use recent discoveries in cognitive science to promote a cause, advocate social change or market ideas and products? How do we defend ourselves against manipulation and undue influence, and when does persuasion turn into propaganda?

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
304
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780748644162
Date de parution :
13-02-15
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
142 mm x 218 mm
Poids :
544 g

Les avis